2008. október 27., hétfő

Hét dolog...

Manyesztől és Tündérke-től kaptam a nemes feladatot, hogy írjak hét dolgot magamról... Érdekes feladat, akkor lássuk:

  • Kedvenc komoly regényhőseim komoly, "igazságosztó" figurák: Nemo kapitány, Monte Christo grófja, Sándor Mátyás, vagy a három testőr. Kedvenc fantasy regényhőseim: Mara of the Acoma, Arakasi, Nakor, Liriel, Drizzt.
    (Kitaláljátok, melyik regényekből? Nem biztos, hogy mind le van fordítva, angolul olvasok...)
  • Balkezes vagyok, némi hatodik érzékkel.
  • Nem vagyok "átlagbeteg", nem produkálom a "szokásos" tüneteket, ezzel megnehezítem az orvosok dolgát.
  • Hármunk - kisfiam, férjem, én - harmóniája számomra a legfontosabb, a világ többi részét nem mindig szeretem "beengedni".
  • Jakabjószág, aki egyébként Ödönke is, minden fontosabb vizsgámra elkisért. :-)
  • Egy kád illatos víz, Beatles, szamócalekvár, egy jó könyv, lehetőleg mindegyik, vagy ebből minél több egyszerre - ez a kényeztetés. Jó lenne hímezni is közben, de a víz árt az anyagnak.
  • Miután hallgattam néhány félév pszichológiát, pedagógiát is az informatikám mellé, a felkérés után szándékoltan nem olvastam végig, mit írtak mások, ismerem az utánzás jelenségét. (Biztos nagyon szép, magasztos gondolatok születtek, az ember önkéntelenül is lemásolja.) Most viszont megnézem, mit írtatok...
A szabályok:
1. linkeld be a blogodba, aki játékba hívott
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. hívj meg további 7 embert, nevezd meg őket, és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban a játékról

Az én választottjaim: Violent, Rozs77, Tobbie, Morcs, Hesztia, Picurka13, Ralina.

Ja, és a "dicsőség": A google találati listán 2008. október 24-én a "cross stitch" keresőkifejezés az én oldalamat adta ki elsőnek. Képernyőkép a blogomban.

Nincsenek megjegyzések: