2008. szeptember 4., csütörtök

Házkörüli ügyeskedések, (még mindig) karácsony és weboldal


Néhány napja írtam arról, milyen fontos is az időbeosztás. Most sikerült jól használni az időmet, elégedett vagyok. Belefért egy-két varrás-javítás, egy pici haladás (Hah! Egyesek meg fognak cikizni, micsoda haladás az, hogy elővettem a cérnákat. Higyjétek el, nagy!) a karácsonnyal kapcsolatban, és befejeztem a beharangozott keresztszemes karakter ismertetőt. Még néhány ingyenminta lelőhelyre is futotta, na és Edgie-Edit és Clinique-Bogi boltját is belinkeltem.

Gabi baba mosolya pedig az eperszem a habostortán. :-)

Ja, ha erre jártok, örülnék, ha megírnátok, tetszett-e a karakterismertető, és ha igen, milyen következő témának örülnétek... Köszi!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon örülök az új oldaladnak! (így legalább mindig látom, ha frissítesz..)

A karakter-ismertető nagyon jópofa volt - az én kedvenceim a Margaret Sherry állatok, meg a Valerie Pfeiffer madárkák...

Mindig várom az újdonságaidat!