2009. február 25., szerda

Kispasi, még mindig imádom!!!

Kezdjük azzal, hogy hétfőn reggel egy új pulcsit vettem fel a sétához, és Gabi kisfiú elmosolyodva közölte, hogy "Anya, pulcsi szép!" Ezek után madarat lehetett velem fogatni. :-)

Tegnap játszóházaztunk, utána séta - Máltai játszótér - persze szélcsend volt, úgyhogy az új kedvencek, a "forgók" nem működtek... Ma fabrikáltam egy "egypontnullás" szélforgót, papír, gombostű, hurkapálca, ahogy általános iskolában tanultuk. Még nem ébredt fel őkelme, meglepetés lesz, ha megtalálja...

Ma nem annyira volt szerencsénk, az "Árkádban" (bocsi, nem áll a számra a Fórum) ki volt kapcsolva a "nagy víz, suttyi!" szökőkút... A főtéri galambok is szégyenlősek voltak, csak sokadik "gyertek, kemény pagacs, hami!" pogácsa elmorzsolására szálltak le a Nagytemplom párkányairól... De aztán jót kergetőztünk. :-)

Hímzéssel nem haladtam, még mindig tart a hardanger-szerelem, egy karácsonyi szívecskés, keresztszemessel megbolondított minit láttam meg, ami nagyon tetszik, ha időben elkezdem, még kész is lehetek vele... :-)

Tizenkettő fokot mutat a hőmérő, hétágra süt a nap, Gabi kisfiú a "csip, csepp, egy, öt, tíz" mondókát szavalja. (Csipp, csepp, Egy csepp, Öt csepp, Meg tíz, Olvad a jégcsap, Csepereg a víz.) Jönne a tavasz?

2 megjegyzés:

norcsella írta...

Less be hozzám!
A "kicsi" fiad meg egy igazi manó a képek alapján, akinek a szeme sem áll jól. :o)

KerGiz írta...

Köszönöm szépen!
A tiéd is nagyra nőtt, amióta utoljára láttam. :-)