2009. január 21., szerda

Cross Stitch Gold 62. szám

Igaz, hogy még tavaly jelent meg, de ez az újság már a tavasz első jeleit hordozza magán. A balkonnövény kompozíció például még tetszik is. :-)

Hiszitek-e, vagy nem, ma (is, mert tegnap is) plusz tíz fok volt. Lementünk a főtérre, galambot kergetni. A hó utolsó maradéka is el van olvadva, a gyepen a kis "belvíz"-pocsolyák közül zölden kandikálnak a fűszálak. Egészen tavasz-érzésem lett, na! Kár, hogy még itt van előttünk egy február...

Ha a profilomat megnézitek, betársultam egy könyvolvasós blogba. :-) Igaz, hogy eléggé rétegirodalom, amit olvasok, de hátha valaki más is szereti a fantasyt... Amúgy nagy könyvmoly vagyok, ha van időm, képes vagyok 1-2 nap alatt kiolvasni egy jó angol könyvet is. Így a baba elvtárs mellett kicsit tovább tart, de jelen pillanatban az év negyedik könyvét gyűröm... akarom mondani, olvasom... Nézzetek be oda is, én is kíváncsi vagyok, mt olvasnak a többiek. :-)

Nincsenek megjegyzések: