2008. december 15., hétfő

Újra itt vagyok...

Sziasztok! Nem történt semmi különös, csak három új fogacska (emiatt némileg boruló alvási rend) meg egy elkészült karácsonyi ajándék. Mesélhetnék... Most nem. Még azért az utolsó simítások hátra vannak, aztán ha már TÉNYLEG látszik, hogy megint van időm (nemcsak a legfontosabb tevékenységekre), gőzerővel folytatom tovább az oldal írását. Addig is minden jót Nektek, karácsonyig még jelentkezem. :-)

Szolgálati közlemény: oké, hogy elhanyagoltalak benneteket, de talán azért (is), mert nem kapok elég visszajelzést... "KerGiz, hol vagy???" Jól esett volna...
Kérem, hogy aki szokott engem olvasgatni, a bal oldalon található "Ezen blog rendszeres olvasása" menüpont kiválasztásával jelezze, van értelme írogatásaimnak... Köszönöm. :-)

3 megjegyzés:

helen írta...

Próbáltam magam többször is odabiggyeszteni, hogy ezen blog rendszeres olvasása ;) de csak egyszer jött össze!

Szegény te, én szeressem a blogod és nagyon örülök, ha írsz! Ne légy szontyi, jön még szürkeségre soksok napsütés!

helen írta...

Sőt, még rss-feedre is feliratkoztam, nagyon rég!

KerGiz írta...

Köszi. :-)
Most már minden OK, remélem az ünnep nem rontja el a baba-bioritmust, és meglesz az alvásnak meg az internetezésnek is a maga ideje. :-)